De laatste jaren zijn blogs bezig aan hun opmars op het web, maar wat veel mensen niet weten, is dat blogs inmiddels ...
lees meerWanneer er over uitgeven gesproken wordt, denken mensen vaak meteen aan het uitgeven van boeken. Een bekende nieuwe m...
lees meerWiki's zijn er voor jou als je meer wilt weten over een bepaald onderwerp, maar ook voor bedrijven om zichzelf mi...
lees meerVeel mensen vragen zich af of het verzenden van een nieuwsbrief wel zin heeft. Zitten klanten wel te wachten op zo'n nieuwsbrief? Ja! Voorwaarde is wel dat er genoeg aandacht besteed is aan de nieuwsbrief en dat deze er aantrekkelijk uitziet. Is dit niet het geval, dan kun je maar beter geen nieuwsbrief sturen
Wanneer een nieuwsbrief goed gelezen wordt, weegt de tijd die erin zit zeker op tegen de voordelen die je eruit haalt. Je vestigt namelijk met elke nieuwsbrief op een positieve manier de aandacht op je bedrijf, je kunt meer over je vak of bedrijf vertellen en je verhoogd je naamsbekendheid. Iedere keer wanneer lezers de naam van je bedrijf zien, blijft hij weer iets beter hangen
Veel bedrijven maken dan ook gebruik van een nieuwsbrief omdat het zo succesvol is. Vaak ontvangt de klant vanzelf de nieuwsbrief in hun mailbox nadat ze gebruik hebben gemaakt van de online diensten van een bedrijf. De klant heeft hier niks voor hoeven te doen en ontvangt toch het laatste nieuws. Er bestaat ook de mogelijkheid om intern in een groot bedrijf of vereniging gebruik te maken van nieuwsbrieven. Hiermee wordt het laatste nieuws en andere informatie verstrekt aan de leden of werknemers
Het Nieuwe Uitgeven ziet duidelijk de voordelen van een nieuwsbrief en raadt dan ook ieder bedrijf aan gebruik te maken van deze nieuwe manier van uitgeven die relatief gezien gemakkelijk is. Kun je wel wat hulp gebruiken bij het opstellen van een nieuwsbrief? Het Nieuwe Uitgeven helpt je graag en geeft hieronder vast enkele tips:
– Houdt de nieuwsbrief overzichtelijk
– Gebruik een goed titel
– Zorg dat de inhoud waardevol is voor de doelgroep
– Nieuwsbrief moet uitnodigen tot actie
– Zorg voor herkenbaarheid
Enkele voorbeelden van nieuwsbrieven die wij verzorgen zijn:
Voor meer specifieke en persoonlijke hulp kun je contact opnemen met Het Nieuw Uitgeven.